نان خشک سنتی آنلاین قیمت مناسب اصفهان کجاست

نان خشک سنتی آنلاین قیمت مناسب اصفهان کجاست

آیا می دانید که نان خشک سنتی آنلاین قیمت مناسب اصفهان کجاست؟

آیا نان خشک سنتی را آنلاین خرید کرده اید؟!

می دانید از نشانه های شناخت نان سالم و کامل چیست؟

آیا نان خشک سنتی تنوری و محلی که با نمک طبیعی در تنور گلی پخت شده باشد را میل نموده اید؟!

به نظر شما نان خشک گندم کامل سنتی تنوری واقعا به نانی گفته می شود که تنها در داخل تنور گلی پخت شده باشد؟!

آیا هر آرد و خمیر تولید شده ای! با پخت در داخل تنور گلی! تبدیل به نان سنتی می شود؟

چقدر پاسخ های دلمان و عقلمان شبیه به هم است!

با ما همراه باشید تا با طعم نان واقعی که البته در سلامت ما هم بسیار نقش دارد آشنا شوید!

همراه ما باشید تا بیشتر از زندگیتان لذت ببرید!

 

آنچه در این مقاله می خوانید:

نان خشک سنتی

قیمت نان خشک سنتی

نان خشک سنتی آنلاین

قیمت نان خشک سنتی آنلاین

نان خشک سنتی آنلاین قیمت مناسب کجاست

در دنیای مدرن امروز طعم واقعی بعضی غذاها واقعا رویا و افسانه شده، اما نگران نباشید!!! شرکتِ سلامتکده عمر طولانی آرتا با پایبندی به سلامت خانواده ها، در عرصه تولید، بسته بندی، توزیع و پخش مواد طبیعی و ارگانیک، این آرزو را به واقعیت تبدیل کرده و با تکیه بر سه اصل صداقت، ضمانت اصالت کالا و ضمانت 7 روز بازگشت کالا، شروع به فعالیت نموده است.

نان خشک سنتی

بهترین نان، نان خشک سنتی است! در بین تمام نانهایی که در اطراف ما در حال پخت و تولید می باشند، بهترین نان، نان خشک سنتی است و نیز نانهایی هستند که با گندم کامل، سالم و ارگانیک که تراریخته نبوده و کود شیمیایی نخورده تهیه شده باشند.

حتما برایتان سوال شد چرا نان خشک؟! چرا نان نرم نه؟! گندم کامل چیست؟! با ما تا آخر داستان پخت نان خشک سنتی سالم همراه باشید تا پاسخ این سوالات و شاید سوالات دیگری که ذهنتان را مشغول نموده، دریافت کنید.

قول می دهیم پشیمان نمی شوید چرا که سلامتی شما به این مطالب نیاز دارد! مگر شما خانواده و خودتان را دوست ندارید؟! قطعا بله! پس با همراه ما باشید!

شاید زمانی بتوان از نان مناسب و بهداشتی حرف زد که علاوه بر بهسازی مکان و ساختمان نانوایی یعنی کف و بدنه مثلا سرامیک و تامین آب کارگاه های تولید نان و مراقبت های بهداشتی نانواها، به تولید گندم مرغوب و تهیه آرد کامل هم توجه کافی شود. آرد کامل، آردی است که سبوس و جوانه آن جدا نشده باشد. چرا که با جدا کردنِ سبوس و جوانه، ارزش غذایی آرد و در نهایت ارزش غذایی نان به شدت کاهش یافته و افت می کند. سبوس، جدار خارجی گندم است که دائم در معرض هوا و تابش نور مستقیم خورشید است و حاوی مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی است. به طور کلی تمام قسمت های فعال و زنده گندم در پوست آن جمع شده است که متاسفانه این روزها در سیلوهای بزرگ و در مرحله اَلَک نمودن، دور ریخته می شود و خاصیت حیاتی آرد از بین می رود. فسفر، منیزیم، آهن، کلسیم، ویتامین E، ویتامین B12و غیره و نیز برخی ریزمغذی های ضروری، در سبوس گندم موجود است.

قدم قدم پیش برویم. گندم سالم به گندمی گفته می شود که: اولا خود بذر تراریخته نباشد، دوم اینکه کود شیمیایی نخورده باشد و سوم با آب فاضلاب، مخصوصا فاضلاب انسانی و صنعتی آبیاری نشده باشد.

در گام بعدی، گندم باید بوجاری شود، یعنی پاک شود، از سنگ ریزه، خار، خاشاک و هرگونه ضایعاتی که نباید با گندم آرد شوند.

این عمل در گذشته دستی انجام می شد ولی با بالا رفتن میزان تولید، اکنون با استفاده از دستگاه بوجاری، دقیق و با نظارت نفر انجام می‌شود.

حالا باید این گندم سالم و تمیز شده، به صورت کامل آسیاب شود. کدام آسیاب؟ صبور باشید! حتما بخوانید و بدانید فرق آسیاب صنعتی و سنتی در چیست و اگر گندم با روش صحیح آسیاب نگردد! چه بلایی بر سر گندم بی زبان خواهد آمد!

آسیابهای صنعتی از نوع فلزی هستند یعنی سنگ، بذر را خُرد و نرم نمی کند بلکه صفحات فلزی این سایش را انجام می دهند و با سرعت بالا هم کار می کنند، که این عمل به شدت باعث گرم شدن آرد تولید شده و از بین رفتن نطفه گندم و تبخیر روغن آن می گردد، که در آسیابهای سنگی با دور مناسب، این خطا رخ نمی دهد.

مرحله بعد، ترکیب آرد سالم، مغذی و کامل با نمک و آب است، که در مورد نان خشک سنتی ما با نمک طبیعی، آب سالم و شیر یا ماست گاو بومی قهوه ای می باشد.

وای! چقدر پیچیده شد! مگر گاو با گاو فرق دارد؟ بیا تا بهت بگم!

شیر یا ماست استفاده شده در تهیه خمیر نان خشک شرکت سلامتکده عمر طولانی آرتا، از نوع گاو جرسی، همان گاو زرد یا حنایی معروف است که گاهی به قهوه ای سوخته یا تیره هم نزدیک می شود.

کدام بهتر است؟! شیر گاو هلندی یا شیر گاو جرسی؟

شیر گاو جرسی شامل 18% پروتئین بیشتر، 20% کلسیم بیشتر و 25% کره بیشتر است. (کره آن در برخی موارد بالای 68% نیز می باشد)

شیر گاو جرسی شامل ویتامین A و ویتامین B بیشتری نسبت به شیر گاو هلشتاین یا هلندی -همان گاو سیاه و سفید- می باشد. علاوه بر آن مقدار بالایی ویتامین B2 دارد.

گاوهای هلشتاین، شیری به نام شیر A1 تولید می کنند و گاو جرسی اساسا شیری از نوع شیر A2 تولید می کند.

آقای پروفسور وودفورد از مرکز Devil in the Milk اختلاف بین شیر نرمال A1 و A2 را اینگونه توضیح می دهد: مطالعات انجام شده در مورد بیماری های قلبی در کشور هایی که شیر نوع A1 را مصرف می کنند و کشورهایی که شیر نوع A2 مصرف می کنند را مقایسه می کند به این نتیجه  می رسد که رابطه ی قوی بین مصرف شیر نوع A1 و بیماری قلبی وجود دارد.

همچنین به نظر رابطه ای بین بیماری قلبی و دیابت نوع اول وجود دارد. به نظر پروفسور وودفورد این احتمال وجود دارد که مصرف شیر نوع A1  مصرف کنندگان آن را درگیر مشکلات فیزیکی و روانی می کند. این فرضیه وجود دارد که شیر نوع A2 برای کودکان اوتیسم مفید بوده است. البته این ادعا هنوز کاملا و قطعی به اثبات نرسیده است.

شیر گاو جرسی جزو مواد غذایی خوب و ارزشمند برای انسانهاست که حاوی پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی زیاد است که  کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم و ویتامین‌های A، B1، B2، B6، B12، C، D، K، E، نیاسین، و اسید فولیک جزو مواد معدنی و ویتامین موجود داخل آن است، که باعث جلوگیری از ابتلا به انواع بیماریهایی چون فشار خون بالا، سکته مغزی، سرطان روده بزرگ، شکستگی لگن در خود و خانواده خود در سنین بالا خواهید شد.

تقویت سیستم ایمنی بدن، مراقبت از بدن در برابر بیماری سرطان و پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت از دیگر فواید مصرف این محصول می باشد.

در تولید نان خشک سنتی تنوری محلی سلامتکده آرتا، بعد از گذشت زمان مورد نیاز و آماده شدن خمیر، حالا زمان آغشته شدن چانه های نان با کنجد محلی و سبزیجات کوهی و پهن شدن آن با دست می باشد تا فرایند انرژی درمانی روی چانه های زیبای نان خشک انجام شود.

نوبتی هم که باشد نوبت چسباندن نان در داخل تنور گِلی است.

نانهای سالم، روی ساج گِلی یا در داخل تنور گلی پخت می شوند.

حالا قسمت و زمان مهم فرایند تولید و یکی دیگر از رازهای کیفیت بالای این نان فرا رسیده است یعنی مدت زمان لازم برای پخت آن.

حدود 20 الی 25 دقیقه، خمیر در داخل تنور گلی و سنتی با حرارت ملایم پخت و خشک می گردد. همین مرحله یکی از رازهای ماندگاری بالای محصول نان خشک تولید شده است.

قیمت نان خشک سنتی

قیمت نان خشک سنتی تنوری شرکت سلامتکده عمر طولانی آرتا، علی الرغم طی مسیر سخت و دشوار تهیه گندم سالم و پاکیزه و آرد آن در آسیاب سنگی و ترکیبات مغذی و بهره مندی از نمک طبیعی و پخت در تنور گلی، اما هوشمندانه انجام شده تا با در نظر گرفتن سبد خرید اقتصاد خانوار، اکثریت مردم بزرگوار بتوانند از این محصول با کیفیت خرید نموده و نان خشک کامل تنوری سنتی را با کیفیت عالی و در چند وزن خالص را با قیمت به صرفه تهیه نمایند.

ما معتقد هستیم که رشد و سرمایه اصلی ما، با اعتماد شما، در عرصه کسب و کار، اعتبار و سرمایه اصلی شرکت سلامتکده عمر طولانی آرتا خواهد بود.

دقت نمائید که: “سوپر فود” یا “فراسودمند” در جهان به مواد غذایی طبیعی گفته می شود که مقادیر فراوانی از ریز مغذیهای مورد نیاز بدن را در خود دارند و از مواد غذایی متداول و مصرفی روزانه دارای ارزش غذایی بیشتری هستند. این محصول، یعنی نان خشک کامل گندم تنوری سنتی تولید شده در شرکت سلامتکده عمر طولانی آرتا، نمونه ای بی نظیر از مواد غذایی فراسودمند به حساب می آید؛ که در ادامه از ترکیبات و نحوه تولید مواد این نان بی نظیر، بیشتر آگاه خواهید شوید.

دانه کامل گندم(سبوس، جنین و آندوسپرم)

نمک طبیعی

کنجد محلی

شیر گاو محلی و سبزیجات معطر کوهی می باشد.

البته نکته بسیار بسیار مهم و اساسی اینکه!! گندمهای مورد استفاده در این محصول به هیچ عنوان کود شیمیایی نخورده و از کود حیوانی و طبیعی بهره برده است.

حالا برویم سراغ آرد گندم کامل!!

زمانی که صحبت از آرد گندم کامل می شود یعنی آردی که هر سه قسمت دانه در آن وجود دارد و هیچ یک از قسمت های آن جدا نشده است.

آرد گندم کامل همان آرد سبوس‌دار است که مغذی و دارای رنگی تیره می باشد. نسبت به سایر آردها، پروتئین بیشتری دارد و دارای فیبر و ویتامین زیادی است.

سبوس گندم، همان پوسته دانه ‌است که تقریباً ۱۴درصد از وزن دانه را تشکیل می‌دهد.

متاسفانه سبوس را در مرحله آرد‌ کردن از دانه جدا می‌کنند. سبوس سرشار از سلولز است.

سبوس از ۷ لایه کاملا جدا تشکیل شده ‌است. مهمترین آن‌ها لایه تستا است که محل حضور رنگریزه‌ها می باشد. این لایه از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است.

از فواید سبوس اینکه کمک به کاهش و جلو گیری از بیماری های قلب، کاهش ابتلا به بیماریهای عروقی، کاهش ابتلا به سرطان کولون و البته راست روده می باشد.

جنین گندم که به آن جوانه، گیاهک و رویان نیز گفته می شود، حدود ۵/۲ درصد از وزن کل دانه را تشکیل می‌دهد که سرشار از چربی و ویتامینها به خصوص ویتامینهای گروه ب است.

ویژگی منحصر به فرد جوانه میزان بالای چربی است. اما به دلیل سهم کم جوانه از کل دانه، درصد چربی کل موجود در دانه بسیار کم و بین ۱ تا ۱٫۵ درصد است.

بخش آندوسپرم که مواد نشاسته‌ای دانه گندم در این قسمت قرار دارد. تقریباً ۸۳ تا ۸۷ درصد از کل دانه را شامل می‌شود. آندوسپرم دارای دانه‌های نشاسته‌ای و مواد پروتئینی است که دانه‌های نشاسته آن توسط گلوتن بهم چسبیده‌اند. میزان گلوتن موجود در دانه بر حسب نوع و نژاد گندم تفاوت می‌کند.  آندسپرم بین ۱۰ تا ۱۵ درصد پروتئین دارد و بخش قابل توجهی از آن نشاسته است.

بخش بسیار بسیار مهم که نمک طبیعی است! نمک، احیاکننده سلامت، فعالیت و سیستم ایمنی بدن است. نمک طبیعی حاوی سدیم، کلر، پتاسیم، ید، منیزیم، روی و کلسیم است که برای سلامت سلولهای بدن لازم است. نمکهای فاقد مواد افزودنی بسیار سالم‌تر از نمکهای فرآوری شده هستند. نمک از نظر مزاج ‌شناسی دارای مزاج گرم و خشک است که باعث هضم غذا، رفع سنگینی معده، باز کردن گرفتگیهای کبد و طحال و از بین بردن عفونت و ورم معده است. برطرف کننده کک و مک، ضد چاقی و ضد ورم است.

نمک، مسهل بلغم، سودا، زرداب و دافع رطوبات لزج، گرفتگیها، سوءهاضمه و فساد غذا در معده و نیکوکننده رنگ صورت می باشد.

نمک سودمندترین و پرکاربردترین محصول در سراسر جهان است. درمورد صحت این کلام! حتما به سخنان امیرالمومنین علی علیه السلام در مورد خواص و تاثیر نمک در سلامت و زندگی روزمره مراجعه نمایید.

نان خشک سنتی آنلاین

فرصت خرید و عرضه نان خشک سنتی آنلاین با کیفیت بی نظیر با این پیش زمینه برای شما عزیزان مهیا گردیده است.

تولید نان خشک گندم کامل سالم تنوری سنتی، در همه جا امکان پذیر است. اما به دلیل نیاز به داشتن مکان مناسب، تجهیزات، امکانات و نیروی کار متخصص و سختی های مسیر و نیز، نظارت همراه با دقت بالا در فرایند تولید که همه این موارد لازمه داشتن تخصص بالا، تجربه و روحیه قوی می باشد، باعث شده، تهیه این نان خشک با این کیفیت، برای همه مصرف کنندگان و مشتریان گرامی میسر نباشد.

اما این دغدغه کسب رضایت و اعتماد شما به محصولات عرضه شده در بستر فروشگاه برخط شرکت سلامتکده عمر طولانی آرتا، که یکی از مهمترین تصمیمات و خواسته های اتاق فکر مجموعه سلامتکده عمر طولانی آرتا می باشد، سبب شده تا امکان تهیه آنلاین این محصول با ضمانت 7 روزه برگشت و پرداخت آنلاین مهیا گردد.

نان خشک تنوری سنتی

قیمت نان خشک سنتی آنلاین

در مورد قیمت نان خشک سنتی آنلاین، شما بزرگوارن می توانید و این حق شماست که محصول با کیفیت و با پیشینه درخشان و طبیعی که در شان مقام انسانی شماست را با قیمت به صرفه و با شرایط ایده آل دریافت نمایید.

قیمت گذاری روی این محصو ل بر اساس سپری شدن فرایند تولید و هزینه های ایجاد شده انجام شده و اصلا دشواری، مسئولیت خطیر و نظارت بالای تولید محاسبه نشده است چرا که واقعا برای این تلاش و حرکت عظیم، نمی شود قیمت گذاری نمود.

بسته های نان خشک گندم کامل سنتی، بر اساس وزن خالص، قیمت گذاری شده و در وزنهای متفاوت بنا بر میزان مصرف شما عزیزان در چند وزن آماده توزیع می گردند.

نان خشک سنتی آنلاین قیمت مناسب کجاست

قبل از اینکه بخواهیم بدانیم نان خشک سنتی آنلاین قیمت مناسب کجاست؟! ابتدا توجه و نگاه تیزبینانه شما را به این نکته جلب می کنم که، از شما خواهشمندیم با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود، باعث رشد و بالندگی خدمت رسانی مجموعه ((سلامتکده عمر طولانی آرتا)) باشید.

ما وظیفه خود می دانیم به پاس حسن اعتماد شما به مجموعه ((سلامتکده عمر طولانی آرتا)) پشتیبان حق انتخاب شما باشیم و خواهیم بود .بنابراین با کمال اشتیاق و احترام، گوش شنوای قابل اعتمادی برای شما و ایجاد بستری برای پیشرفت و موفقیت مجموعه سلامتکده عمر طولانی آرتا خواهیم بود.

در انتها، فواید و مزایای مصرف نان خشک سنتی تنوری سلامتکده آرتا را با هم مرور کنیم:

1: بی نظیر در طعم و مزه در بین تمام نانهای موجود، یک بار امتحان کنید، تا تن خود و خانواده، سالمندان، ورزشکاران و کودکان را به درستی مراقبت کنیم.

2: دورریز و ضایعات اصلا ندارد، می توانید و توصیه می شود حتما پودری های باقیمانده از نان را با ماست، شیر یا آبگوشت میل بفرمائید.

3: ماندگاری بالا -تا شش ماه پس از تولید- بدون نیاز به یخچال و فریز نمودن، به دلیل اینکه با حرارت ملایم در داخل تنور خشک می شود، مثل قدیما!!!

4: هزینه کمتر و مقرون به صرفه، چون تمام نان مصرف می شود. با توجه به کیفیت نان، واقعاً به صرفه است!! هم نان خورده اید هم داروی سلامتی معده، روده، اعصاب و غیره.

5: تولید، بدون استفاده از جوش شیرین، مواد شیمیایی و مواد نگهدارنده

6: قابل مصرف با تمام وعدهای غذایی، صبحانه، ناهار، شام و هر زمان که میل داشتید. خیلی از مصرف کننده های گرامی و عزیزتر از جان، بدون اغراق تمام خواهر و برادرهای نسبی و سببی مجموعه که از این نان استفاده می کنند! این نان را بعنوان تغذیه سالم و مقوی در مدرسه، کتابخانه، باشگاه، پیاده روی و غیره جایگزین کرده اند.

7: مدت زمان لازم برای پخت لازم  این نان، که از نظر کارشناسان تغذیه این نوع نانها برای دستگاه گوارشی خیلی بهتر است چون کاملا مغز پخت می شوند، باعث ماندگاری و سلامت واقعی نان شده است.

8: داشتن سبوس واقعی، که در کنار فوائد بالای آن باعث پیشگیری از دیابت و بیماری های دستگاه گوارش و تنظیم قند خون و غیره می شود.

9: اطمینان از سلامت کامل نان، تحت نظارت صنف نانوای ها و بهداشت

10: بعنوان سوغات و هدیه برای دوستان، آشنایان و بستگان، که خیلی از مصرف کنندگان برای عزیزانشان در خارج از کشور و خیلی از طبیبان برای آشنایان و غیره سوغات می برند.

11: به دلیل ماندگاری بالا و صرفه جویی در وقت!!! بجای رفتن به نانوایی در 3 نوبت در روز، می توان حداقل یک بار در هفته و یا در ماه خرید داشته باشید. عزیزان در مسافرت دیگر دغدغه خرید نان ندارند. مشتریان خارج از کشور، همیشه به ما و محصولمان لطف داشته اند و نان مصرفی همراهشان است.

12: بهترین میان وعده برای کارمندان و افراد کم تحرک، دیابتی و چاق

13: جایگزین نانهای مصرفی روزانه

طریقه مصرف نان خشک کامل سنتی تنوری

ابتدا پلمپ حرفه ای بسته بندی را باز کنید، سپس زیپ کیپ در دسترس شماست.

خیلی ها خشک استفاده می کنند ولی اگر می خواهید بصورت نرم استفاده کنید مقدار مورد نیاز را به مدت 5 الی 10 ثانیه در زیر آب و یا در داخل آب، نگه دارید سپس  آماده مصرف نرم پسندان می شود.

 

نکات و مشاوره:

۱: در هنگام خرید به نوع نان دقت کنید، گندم یا جو.

۲: برای حفظ طعم و کیفیت، محصول دور از گرد و غبار و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

۳: بهتر است نانهایی كه زرد رنگ هستند استفاده نكنید چون به احتمال قوی در آنها  زردچوبه زیاد استفاده شده که هم موجب غلظت خون و نیز حساسیت زا می با شد. رنگ نان بایستی با طبیعت واقعی خود گندم کامل بوجود آید نه رنگ نمودن جوجه جای قناری!

4: وجود برخی سبزیجات خشک و افزودنیهای روی نان -بجز کنجد- باعث نفخ معده می شود و در بعضی افراد که حساسیت معده دارند باعث اختلال می شود و این مورد دقت و توجه برخی تولید کنندگان و مصرف کنندگان نیست!!!

5: یقین کنید که از جوش شیرین در تولید نان استفاده نشده باشد که سلامتی تاجی گرانبهاست.

 

با آرتا عمری طولانی داشته باش -Live Long Life-، شعاری که با گذر زمان اصالت آن بر همگان روشن خواهد شد.

آرتا لبخند سلامتی خانواده را به شما تقدیم می نماید و این آرزوی نهایی شرکت سلامتکده عمر طولانی آرتا می باشد.

2 دیدگاه برای “نان خشک سنتی آنلاین قیمت مناسب اصفهان کجاست” ارسال شده است.

  1. سلام و سپاس از مجموعه بی نظیر سلامتکده آرتا
    واقعا تعبیر زیبایی به کار برده!!!
    طعم واقعی بعضی غذاها رویا و افسانه شده!! ولی این مجموعه اون رو به واقعیت تبدیل کرده

    1. سلام و سپاس از لطف شما
      اعتماد شما سرمایه ما خواهد بود و هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نان خشک تنوری