فروش نان خشک تنوری سنتی با کیفیت و قدمت 5000 ساله

آیا نان خشک تنوری سنتی، واقعا به نانی گفته می شود که فقط در داخل تنور گلی پخت شده باشد؟!فقط عطر، بو، ظاهر، رنگ و بافت نان، ملاک با کیفیت بودن نان است؟!

نان خشک تنوری

برای آشنایی با نان خشک تنوری سنتی با کیفیت و قدمت 5000 ساله، با ما همراه باشید تا با طعم و کیفیت نان واقعی که بسیار در سلامت ما نقش دارد آشنا شوید! از لحظات زندگی خود واقعا لذت ببرید! واقعی واقعی!!

در حفاریهای انجام شده، در کشف بقایای یک کوزه گلی با نشانه های مواد غذایی پخته شده، در محل درٍّه رودخانه ایندوس در کالیبنگان و دیگر مکانهای موجود در ایران، شمال باختری هند، پاکستان، افغانستان و آسیای میانه، نشان از قدمت پنج هزار ساله پخت و پز غذا در تنور یافت شده است!

در دنیای مدرن امروز طعم واقعی بعضی غذاها واقعا رویا و افسانه شده است، اما نگران نباشید!!! شرکتِ سلامتکده عمر طولانی آرتا با پایبندی به سلامت خانواده ها، در عرصه تولید، بسته بندی، توزیع و پخش مواد طبیعی و ارگانیک، این آرزو را به واقعیت تبدیل کرده و با تکیه بر سه اصل صداقت، ضمانت اصالت کالا و ضمانت 7 روز بازگشت کالا، شروع به فعالیت نموده است.

اما قیمت گذاری و عرضه نیز هوشمندانه انجام شده تا با در نظر گرفتن سبد اقتصادی خانوار، اکثریت مردم بتوانند از این محصول با کیفیت خرید نموده و نان خشک تنوری سنتی با آرد کامل با کیفیت عالی را با قیمت به صرفه تهیه و مصرف نمایند.

ما معتقد هستیم که رشد ما، با سرمایه اعتماد شما، در عرصه کسب و کار، اتفاق خواهد افتاد.

آنچه در این مقاله می خوانید:

مشخصات نان خشک تنوری سنتی سبوس دار

خرید و طرز تهیه نان خشک تنوری

خواص نان خشک تنوری + خرید و فروش

طرز استفاده از نان خشک

مشخصات نان خشک تنوری سنتی سبوس دار

درباره این محصول همین کافیست که نان خشک تنوری سنتی سبوس دار با آرد کامل گندم تولید شده در شرکت سلامتکده عمر طولانی آرتا، نمونه ای بی نظیر از مواد غذایی فراسودمند یا سوپرفود به حساب می آید؛ که در ادامه از ترکیبات و نحوه تولید مواد این نان بی نظیر، بیشتر آگاه خواهید شد.

لازم است بدانیم که: سوپر فود یا فراسودمند در جهان به مواد غذایی طبیعی گفته می شود که مقادیر زیادی از ریز مغذیهای مورد نیاز بدن را در خود دارند و از سایر مواد غذایی رایج و مصرفی روزانه، دارای ارزش غذایی بیشتری هستند.

نان خشک تنوری سنتی

خرید و طرز تهیه نان خشک تنوری

قصد داریم قبل از بیان طرز تهیه نان خشک تنوری، ابتدا ترکیبات این نان! یعنی نان خشک تنوری سنتی تولید شده در شرکت سلامتکده عمر طولانی آرتا را با هم بررسی نمائیم:

1: دانه کامل گندم(سبوس، جنین و آندوسپرم)

2: نمک طبیعی

3: کنجد محلی

4: سبزیجات معطر کوهی

5: شیر گاو محلی

6: آب

البته نکته بسیار بسیار مهم، اساسی و طلایی اینکه!! گندمهای مورد استفاده در این محصول به هیچ عنوان کود شیمیایی نخورده و از کود حیوانی و طبیعی بهره برده اند.

حالا برویم سراغ آرد گندم کامل!!

زمانی که صحبت از آرد گندم کامل می شود یعنی آردی که هر سه قسمت دانه در آن وجود دارد و هیچ یک از قسمتهای آن جدا نشده است.

آرد گندم کامل همان آرد سبوس‌دار است که مغذی و دارای رنگی تیره می باشد. نسبت به سایر آردها، پروتئین بیشتری دارد و دارای فیبر و ویتامین زیادی است.

سبوس گندم:

همان پوسته دانه ‌است که تقریباً ۱۴ درصد از وزن دانه را تشکیل می‌دهد.

متاسفانه در آردهای صنعتی، سبوس را در مرحله آرد‌ کردن از دانه جدا می‌کنند. سبوس سرشار از سلولز است.

سبوس از ۷ لایه کاملا جدا تشکیل شده ‌است. مهمترین آن‌ها لایه تستا است که محل حضور رنگریزه‌ها می باشد. این لایه از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است.

از فواید سبوس:

  • کمک به کاهش و جلو گیری از بیماری های قلبی
  • کاهش ابتلا به بیماریهای عروقی
  • کاهش سرطان کولون و البته راست روده

جنین گندم:

به آن جوانه، گیاهک و رویان نیز گفته می شود. حدود ۵/۲ درصد از وزن کل دانه را تشکیل می‌دهد. سرشار از چربی و ویتامینها به خصوص ویتامینهای گروه ب است.

ویژگی منحصر به فرد جوانه، میزان بالای چربی است. اما به دلیل سهم کم جوانه از کل دانه، درصد چربی کل موجود در دانه بسیار کم و بین ۱ تا ۱٫۵ درصد است که برای بدن مورد نیاز است.

آندوسپرم: 

مواد نشاسته‌ای دانه گندم در این قسمت قرار دارد. تقریباً ۸۳ تا ۸۷ درصد از کل دانه را شامل می‌شود.

آندوسپرم دارای دانه‌های نشاسته‌ای و مواد پروتئینی است که دانه‌های نشاسته آن توسط گلوتن بهم چسبیده‌اند. میزان گلوتن موجود در دانه بر حسب نوع و نژاد گندم تفاوت می‌کند.

آندوسپرم بین ۱۰ تا ۱۵ درصد پروتئین دارد و بخش قابل توجهی از آن نشاسته است.

نمک طبیعی:

حاوی سدیم، کلر، پتاسیم، ید، منیزیم، روی و کلسیم است که برای سلامت سلولهای بدن لازم می باشد.

نمکهای فاقد مواد افزودنی سالم‌تر از نمکهای فرآوری شده هستند.

نمک از نظر مزاج ‌شناسی دارای مزاج گرم و خشک است که باعث هضم غذا، رفع سنگینی معده، باز کردن گرفتگیهای کبد و طحال و از بین بردن عفونت و ورم معده است.

نمک، مسهل بلغم، سودا، زرداب و دافع رطوبات لزج، گرفتگیها، سوءهاضمه و فساد غذا در معده و نیکوکننده رنگ صورت است.

نمک، احیاکننده سلامت، برطرف کننده کک و مک، ضد چاقی و ضد ورم است.

نمک سودمندترین و پرکاربردترین محصول در سراسر جهان است. درمورد صحت این کلام! حتما به سخنان امیرالمومنین علی علیه السلام در مورد خواص و تاثیر نمک در سلامت و زندگی روزمره مراجعه نمائید.

اما طرز تهیه نان تنوری سنتی شرکت سلامتکده عمر طولانی آرتا به این صورت می باشد:

ابتدا گندمهای طلایی طبیعی که کود شیمیایی نخورده اند! در آسیاب سنگی آرد می شوند! براستی چرا ما اصرار بر آرد در آسیاب سنگی داریم؟! چراکه آسیاب صنعتی با صفحات فلزی با دور بالا، باعث تولید آرد با حرارت بسیار بالا شده که همین امر موجب تبخیر روغن گندم و از بین رفتن نطفه گندم می گردد.

سپس آرد باقوت و سبوس دار کامل، با آب بهداشتی، زلال و شیر گاو قهوه ای محلی ترکیب و خمیر تهیه شده در فرایند و مسیر طبیعی تخمیر قرار می گیرد.

خمیر آماده شده! چانه گیری و با سبزیجات کوهی و کنجد محلی آغشته می گردد.

چانه ی آماده شده با دست ورز داده شده، پهن و در داخل تنور گلی و سنتی زده می شود.

حالا قسمت و زمان مهم فرایند تولید و یکی دیگر از رازهای کیفیت بالای این نان فرا رسیده است یعنی مدت زمان لازم برای پخت آن. حدود 20 الی 25 دقیقه، خمیر در داخل تنور گلی و سنتی با حرارت ملایم پخت و خشک می گردد. همین مرحله یکی از رازهای ماندگاری بالای محصول تولید شده است.

خواص نان خشک تنوری + خرید و فروش

بدانید که این نان خشک تنوری باکیفیت، براحتی می تواند در حوزه خرید و فروش، کسب کار و صادارت، جایگاه ویژه ای برای خود داشت باشد.

در مورد خواص و فوائد استفاده از نان خشک گندم، به موارد زیر بسنده می کنم:

1: داشتن سبوس واقعی، باعث پیشگیری از دیابت، فساد دستگاه گوارشی، تنظیم قند خون و ابتلا به سرطانهای روده می شود.

2: مدت زمان پخت لازم در تنور گلی باعث شده تا از نظر کارشناسان تغذیه این نوع نانها برای سلامت دستگاه گوارش، خیلی بهتر تشخیص داده شوند چراکه، کاملا مغز پخت شده و همین امر باعث سلامت واقعی نان شده است.

3: هزینه کمتر و مقرون به صرفه( چون تمام نان مصرف می شود) با توجه به کیفیت نان، واقعاً به صرفه است!! هم نان خورده اید هم داروی سلامتی معده، روده، اعصاب و غیره.

4: بی نظیر در طعم و مزه در بین تمام نانهای موجود، کافیست فقط یک بار امتحان کنید تا با طعم واقعی نان در مسیرسلامت قرار خواهید بگیرید. تن خود و خانواده، سالمندان، ورزشکاران وکودکانمان را به درستی مراقبت کنیم.

5: دورریز و ضایعات اصلا ندارد(حتی می توانید و توصیه می شود حتما پودری های باقیمانده از نان را با ماست، شیر یا آبگوشت میل بفرمائید)

6: ماندگاری بالا – تا شش ماه پس از تولید – بدون نیاز به یخچال و فریز نمودن، و این به دلیل پخت نان با حرارت ملایم در داخل تنور و خشک شدن آن است، مانند زمان قدیم!!!

7: تولید، بدون استفاده از جوش شیرین، مواد شیمیایی و مواد نگهدارنده

8: قابل مصرف با تمام وعدهای غذایی – صبحانه، ناهار، شام –

خیلی از مصرف کننده های گرامی و عزیزتر از جان – بدون اغراق تمام خواهر و برادرهای تنی مجموعه از این نان استفاده می کنند -! بعنوان تغذیه مدرسه، کتابخانه، باشگاه، پیاده روی و غیره جایگزین کرده اند.

9: اطمینان از سلامت کامل نان، تحت نظارت صنف نانوای ها و بهداشت

10: بعنوان سوغات و هدیه برای دوستان، آشنایان و بستگان (خیلی از عزیزان برای عزیزانشان در خارج از کشور، خیلی از طبیبان برای عزیزانشان و غیره.

11: به دلیل ماندگاری بالا، صرفه جویی در وقت!!! بجای رفتن به نانوایی در 3 نوبت در روز، می توان حداقل یک بار در هفته و یا در ماه خرید داشته باشید.

عزیزان در مسافرت دیگر دغدغه خرید نان ندارند. مشتریان خارج از کشور، همیشه به ما و محصولمان لطف داشته اند و قوت همراهشان است.

12: بهترین میان وعده برای کارمندان و افراد کم تحرک، دیابتی و چاق

13: جایگزین مناسبی برای نانهای مصرفی روزانه

طرز استفاده از نان خشک

در مقدار مصرف روزانه و طرز استفاده از نان خشک تنوری سنتی سلامتکده آرتا، هیچ محدودیتی وجود ندارد! در هر نوبتی، صبح، ظهر، شب یا میان وعده می توان آنرا مصرف نمود. یادتان باشد مصرف مواد طبیعی، اگر به اندازه ای باشد که از رنج گرسنگی رها شویم، نه تنها باعث اضافه وزن، نافرمی اندام و بیماری نخواهد شد! بلکه باعث شادابی، قوت تن، چالاکی، عمر طولانی و با طراوت خواهد شد.

حالا وقتشه که ابتدا پلمپ حرفه ای بسته بندی نان خشک تنوری ما را باز کنید، سپس زیپ کیپ آن در دسترس شماست.

خیلی ها خشک استفاده می کنند ولی اگرمی خواهید بصورت نرم استفاده کنید مقدار مورد نیاز خود را به مدت 5 الی 10 ثانیه در زیر آب و یا در داخل آب(کنار چشمه) نگه دارید سپس  آماده مصرف نرم پسندان می شود.

توجه:

۱: در هنگام خرید به نوع نان دقت کنید، نان گندم کامل.

۲: برای حفظ طعم و کیفیت، محصول دور از گرد، غبار و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

۳: بهتر است نانهایی كه زرد رنگ هستند استفاده نكنید چون احتمال قوی در آنها  زرد چوبه زیاد استفاده شده که هم موجب غلظت خون و نیز حساسیت زا می با شد.

4: وجود برخی سبزیجات خشک و افزودنیهای روی نان – بجز کنجد – باعث نفخ معده می شود و در بعضی افراد که حساسیت معده دارند باعث اختلال می شود و این مد نظر برخی نیست!!! که ما در تولید به آن دقت نموده ایم.

5: یقین کنید که از جوش شیرین در تولید نان استفاده نشده باشد که سلامتی تاجی گرانبهاست.

با سلامتکده آرتا عمری طولانی داشته باش – Live Long Life -، شعاری که با گذر زمان اصالت آن بر همگان روشن خواهد شد.

سلامتکده آرتا لبخند سلامتی خانواده را به شما تقدیم خواهد نمود و این آرزوی نهایی شرکت سلامتکده عمر طولانی آرتا می باشد.

 

 

 

2 دیدگاه برای “فروش نان خشک تنوری سنتی با کیفیت و قدمت 5000 ساله” ارسال شده است.

  1. سلام و احترام
    خدا قوت بگم، دست مریزاد بگم، تشکر کنم!!
    خدائیش باید باریکلا گفت به اینهمه حس خوب و دقت در تولید محصول به این خوبی
    تیم سلامتکده آرتا، دم شما گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نان خشک تنوری